czwartek, czerwca 4

googlecode

Witam;


wydaje Mi się, że dla większości czytelników post będzie przedstawieniem informacji jakie już znają, ale mam nadzieję, że komuś się przyda.

Przychodzi taki dzień w życiu młodego programisty, że pragnie napisać coś dla siebie. Zaczynamy od założenia sobie projektu lokalnie, ale czy nie wspaniale było by gdybyśmy mogli nasz projekt umieścić gdzieś w sieci. Ja, chciałem mieć dostęp do mojego projektu z każdego miejsca na globie, oraz marzył mi się svn. Rozwiązanie które spełnia moje warunki znalazłem na googlecode, ale nie jest to jedyne miejsce gdzie możemy składować nasze projekty. Używanie naszego repo jest bardzo proste, zakładamy sobie konto na GoogleCode, oraz konfigurujemy swojego klienta SVN; mój klient to subclipse oczywiście dla eclipse.


ps. każdy projekt jaki pojawia się na googlecodemusi być na licencji open source.

1 komentarz:

  1. Miałem doświadczenia z Sourceforge i GoogleCode. Druga usługa ma 1 ogromny plus - jest bardzo intuicyjna. Na SF muszę się sporo na klikać aby coś znaleźć (od paru dni szukam mojego hasła do SVN albo jakiejś opcji do jego zmiany).

    OdpowiedzUsuń